Retourbeleid

Wilt u een aankoop ruilen of retourneren? Wij staan voor u klaar! Ruilen of retourneren is mogelijk tot 30 dagen na de leveringsdatum.

Omruilen of retourneren kunt u hier regelen.

- Is retourneren kosteloos?

Retourzendingen zijn kosteloos bij omruiling of met een coupon. Anders zijn de kosten voor eigen rekening, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u het pakket terugstuurt.

- Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Ons retourbeleid biedt de mogelijkheid om uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren.

De items dienen ongedragen en ongewassen te zijn, in verkoopbare staat met de labels nog bevestigd.

Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland worden niet vergoed.

- Hoe lang duurt het om een product om te ruilen?

Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen bij het registreren van uw retourzending, zullen we daar direct mee aan de slag gaan. Op deze manier streven we ernaar om uw ruil binnen enkele dagen af te handelen.

- Wat als het omruilproduct niet meer beschikbaar is?

Neem contact op met ons klantenserviceteam voor de mogelijkheden. We zullen u op de hoogte houden van de verwachte leverdatum van het product. Indien het product uitverkocht is nadat u uw retourzending heeft gemaakt, nemen we contact met u op en werken we samen aan een oplossing.

- Waar vind ik mijn bestelnummer om mijn retourzending te registreren?

Uw bestelnummer staat vermeld in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een vijfcijferige code. Indien u deze e-mail niet correct heeft ontvangen, staat onze klantenservice voor u klaar om u te helpen.

- Wat te doen bij een defect of beschadigd product?

Indien een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie, lossen we dat graag met u op. Stuur een bericht naar info@shraks.com met een foto van het defect. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om tot een oplossing te komen.

- Wat als ik buiten de retourperiode mijn bestelling wil retourneren?

Zorg ervoor dat u uw retourzending binnen de 30-daagse periode aflevert voordat deze verloopt. Mocht dit niet lukken, bieden we u de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend artikel of een tegoedbon. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

- Hoelang duurt het voordat ik een terugbetaling ontvang?

We streven ernaar om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retourzending in ons magazijn, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Via uw track-en-trace-informatie kunt u zien wanneer het pakket ons magazijn heeft bereikt. Vanaf dat moment begint de periode van 10 werkdagen. Zodra de terugbetaling is verwerkt, ontvangt u hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.